Lilypie 1st Birthday Ticker

14 Şubat 2009 Cumartesi

YATAK SAVAŞI

NE KADAR ESNESEMDE,
GÖZLERİMİ KÜÇÜLTSEMDE,
HATTA ONLARI YUMUŞ ELLERİMLE OVALASAMDA,
MIZMIZLANSAMDA
BU UYKUM GELDE DEMEK DEĞİLDİR...

ŞU AN YATTIĞIM BU YATAĞIN ÇARŞAFI 2 DAKİKA ÖNCE
JİLET GİBİYDİ.
AMA BEN SAĞINA SOLUNA UYUMAMAK İÇİN SALDIRINCA BU HALE GELDİ.
ELİMDE TUTTUĞUM BATTANİYEDE ANNEMİN BEBİŞLİK BATTANİYESİ :)
AAAAA ÇEKME ANNE BENİİİİİ
TÜH YAKALANDIMMMMM

TEYZE ENİŞTEM BİR KONTROL ETSİN RESİMDEN AYAKLARIMI
YÜRÜTECE BİNECEK KADAR BÜYÜMÜŞ MÜ?


BU AKŞAM FATMA YENGEM
VE


BURCU HALAM BENİ ÇOK ÖZLEYİP ZİYARETİME GELDİLER.
AMA BEN BÜTÜN GECE MIZMIZLANIP ANNEMİ DELİRTTİM.
SOPA LAZIMMIŞ BANA SOPA.....








5 yorum:

  1. Binnur yaaa çok tatlı oldu bu zilli.Var ya tamamen yemelik.Al gömül boynumun içine sonra ye beni diyor resmen.Öpüyorum canım sizi.Ayrıca ödül için teşekkürler.:))

    YanıtlaSil
  2. dilekcim zilli ki ne zilli ah ben kendime acıyorumm
    arkadaşım aramızda 3-5 ödülün lafımı olurrr yeter ki birlikte olalım hep :)

    YanıtlaSil
  3. Yok annesi daha binmesin yürütece :) ayaklar miniş henüüzzzz.

    Resimleriniz vede annesinin bebbiş batttanniiyesinde yatması çok duygusal :)

    YanıtlaSil
  4. canım bir merhaba deyip kaçacağım. bizim internette problem var. ümit amcan başımda düzeltmek için bekliyor. düzeltsinde daha çok görüşelim.

    YanıtlaSil
  5. ah mısır patlağım ahhh belki biraz kollarım dinlenir diye 5 dk lık denemeler yapıyoruz :)
    shaggycim bizde merak ettik sizi. nette olsun yeterki sorun size bişey olmasın...

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar