31 Ocak 2009 Cumartesi

İNCİK,KUZEN ZEYNEP,ANNEM SOBE SHAGGYCİM EBE:)

KAT KAT GİYİNMEYİ SEVMİYORUM

YAZ BEBEĞİYİM YA BANA GÖRE DEĞİL KIŞ AYI



AY İNSAN BİR RAHAT OLUYOR Kİ SORMAYIN


ŞÖYLEEE SERE SERPE YATMAK GİBİSİ YOK


BURDA DA NASIL POZ VERMİŞİM

TEYZEM EMİNİM BÖCÜK BÖCÜK BAKIYO DİYECEK GÖRÜNCE



EN YAKIN ARKADAŞLARIM





AYICIK, KURBAĞACIK, ALİCİK, AYŞECİK










KUZENİM ZEYNEP ZİYARETİME GELDİ

HANİFE YENGEM VE BABAANNEMLE



BENİMLE İLGİLENMEK YERİNE OYUNCAKLARLA OYNAMAYI TERCİH ETTİ.






BUNLAR GİDERKEN Kİ HALLERİ










ANNESİNİN KUCAĞINDA NE KADAR DA MUTLU











BU DAĞINIK KİTAPLIĞIMIZ

DİLEK TEYZEM ANNEMİ SOBELEMİŞ

HEMEN GÖREVİMİZİ İFA EDİYORUZ


KİTABIMIZIN ADI

TAŞ MECLİS


YAZARI

JEAN CHRİSTOPHE


161. SAYFA 5. SATIR

KOLTUĞUNA RAHATÇA YERLEŞTİ, BAŞINI-MODELİNİ İNCELEYEN BİR RESSAM GİBİ- BİR YANA EĞDİ VE SORDU:


ŞİMDİK EBE ZAMANIIII

SHAGGYCİMMMM EBE SENSİN











27 Ocak 2009 Salı

ELİF KUZİŞİN DOĞUM GÜNÜ

ELİF KUZİŞ
ANNEMİN KUZENİ AYNUR TEYZEMİN TATLI KIZI
EDİRNE DEN GELDİLER ADAKÖY E
ADAKÖY ANNEANNEMİN KÖYÜ
BÜYÜKDEDEMLER, DAYIDEDEMLER ORADA YAŞIYOR YANİ ELİF KUZİŞİN BÜYÜK DEDESİ VE BÜYÜKBABASI

BU AKŞAM ELİF İN DOĞUM GÜNÜYDÜ
BİZDE KUTLAMAK İÇİN ARALARINA KATILDIK
AYNUR TEYZEM ÇOK GÜZEL BÖREKLER YAPMIŞTI BİR DE DOĞUM GÜNÜ PASTASI BİZDE PASTA ALINCA ELİF İN ÇİFTE KAVRULMUŞ OLDU PASTALARI


İKİ PASTAYI DA GÜZELCE ÜFLEDİ ELİF
NİCE MUTLU YILLARA CANIM

AYNUR TEYZEM VE ELİF



ANNEM VE ELİF






ANNESİNİN KUCAĞINDA ŞIMARIRKEN





AYNUR TEYZEM, DAYIDEDEM,ELİF, BÜYÜK YENGEM





ANNEANNEM, KUCAĞINDA BEN, AYNUR TEYZEM, KUCAĞINDA ELİF, BÜYÜKDEDEM







BÜYÜKDEDEM VE ELİF








ELİF VE EBN










AYNUŞ TEYZEM VE BEN










ELİF KUZİŞ




























**
BU AKŞAM
BABACIĞIM BESİN ALERJİSİ OLDU
HER TARAFI KIRMIZI KABARCIKLAR DOLDU
ANNEM ÇOK KORKTU HEMEN ACİLE GİTTİLER
İĞNE YAPTIRMIŞLAR
İĞNE YÜZÜNDEN TÜM GECE UYUDU
ÇOK ŞÜKÜR ŞİMDİ İYİ
**









26 Ocak 2009 Pazartesi

DORUK&İNCİ

ARKADAŞIM DORUK.
BENDEN 40 GÜN BÜYÜK
DÜN AKŞAM ONUNLA BİRLİKTEYDİK
BİRAZ VAKİT GEÇİRDİK, SOHBET ETTİK, BİRŞEYLER YEDİK :)


-İNCİ YANLIŞ ANLAMASINLAR KUCAĞIMA UZANDIN AMA
-NAPIYIM DORUK BEN DAHA OTURAMIYORUM Kİ MECBUREN UZANIYORUM
-İNCİ İSTERSEN SALLIYIM BAK YASTIKTA VAR
-ÇOK NAZİKSİN AMA İSTEMEM UYKUM YOK.

-DORUK AYAKLARIN AĞRIRSA HABER VER ANNEM ALIR KUCAĞINA
-ERKEK ADAM YORULMAZ İNCİ :)



-ANNEMLE ANNEN NİYE GÜLÜYO Kİ?
-BİZİ MAYMUN ETTİLER YA ONADIR :)



-DORUK BOYNUM AĞRIDI KALKIYIM BEN
-RAHATTIK İNCİ ASLINDA BENDE TUTUYODUM SENİ DÜŞME DİYE. AMA İSTİYOSAN KALKALIM TABİ



-DORUKKK BBEENİİİİİ BULAMASKİİİİİİİİİİİİİİ
-ÜFF İNCİİİ SAYDAM O ÇANTA SURATINDA MEYDANDA. ORDASIN İŞTE ORDASINNN GÖRDÜMMMM
-AMAN SENİNLE DE OYNANMAZ İKİ DAKİKA ARASAN NE OLURDU Kİ



-İNCİ BU İŞTE BİR TERSLİK Mİ VAR?
-EVET EVET PUSETLER KARIŞMIŞ. SENİNKİDE RAHAT BEN MEMNUNUM HAYATIMDAN.







-DORUK KARNIM ACIKTIIII. ANNEMDEN SÜT MÜ İSTESEMKİ?
-YOK GÜZELİM. BEN SANA SÜPER BİŞEY ISMARLIYACAĞIM ŞİMDİ.
-NE Kİ O?
-SÜRPRİZ... AMA İPUCU VEREBİLİRİM. BEYAZ, TATLI,LEZZETLİ...
-BULDUMMM ANNE SÜTÜ
-HAYIRRR
-İYİ DE BEN ŞİMDİYE KADAR ANNE SÜTÜNDEN BAŞKA BİŞEYİN TADINA BAKMADIM Kİİİİ


- NASIL AMA DEDİĞİM GİBİ TADI GÜZEL DEĞİL Mİ?
-SÜPERSİN DORUK. BAYILDIM BEN BU YOĞURT DENEN YİYECEĞE. AMA ÇOK KOMİK GÖRÜNÜYORSUN AĞZININ ETRAFI BEMBEYAZZZ.
-ŞAŞKIN SEN KENDİNE BAK. BİR DE KIZLAR DAHA TİTİZ OLUR DERLER...
-DORUK ŞİMDİ İLK YOĞURDUMU SENİN SAYENDE YEDİM YA, SENİN TABAĞINA ORTAKÇI OLDUM YA BEN DE BÜYÜYÜNCE SENİ KANLICAYA GÖTÜRÜCEM SÖZ!!!

VE İNCİ İLK KEZ YOĞURTLA TANIŞIR...
YOĞURT BİTTİĞİ ANDA KIYAMETİ KOPARARAK AĞLAR...
BU GÜNDEN İTİBAREN KENDİSİNE YOĞURT YAPILMASINA KARAR VERİLMİŞTİR...






**GECENİN SONU**


AY AY AY
***
MIZIL MIZIL MIZIL
***
MIŞIL MIŞIL MIŞIL
***
ANNE ARTIK BENİ YATAĞIMA YATIRABİLİRSİN









25 Ocak 2009 Pazar

BİR AKŞAM GEZİNTİSİ

ARKADAŞLARLA BİR AKŞAM TOPLANTISI,

YİĞİT EFE GECEYE HANNE Yİ ISIRARAK DAMGASINI VURDU :)

HANNE NİN ISIRILDIKTAN SONRAKİ İLK GÖRÜNTÜLERİ
BUZ KIZARIKLIĞI VE ŞİŞİ YOK EDİYORMUŞ ONU ÖĞRENDİM BU AKŞAM
EKİN OLAYLARI UZAKTAN SEYREDİYOR
AAA NE AYIP BAKIŞLARIYLA



VE EV SAHİBİ
SPİDER BERKE
TÜM GECE DÜZ DUVARA TIRMANARAK MARİFETLERİNİ SERGİLEDİ




BU YAŞLI BAYANLARIN ARASINDA İŞİM NE BENİM?




SAĞIM SOLUM SOBE İNCİ ORTADA EBE




ASU TEYZEM,ANNEM,ELA TEYZEM
BEN VE HANNE






HURİ TEYZEM VE ZEYNEP TEYZEM







ANNECİK VE İNCİCİK









ÇOCUKLU TOPLANTILARA HAYIR!!!! SLOGANIYLA HURİ TEYZEM












21 Ocak 2009 Çarşamba

5. AYIM

5. ayım bitti artık 6. ayımdan gün almaya başladım.

Ve dün bir gerçekle karşılaştım
Benim bir ablam varmış
Adı da Ceyda..
Aslında bütün sülale tanıyomuşta onu benimle tanıştırmak ancak gelmiş annemin aklına

Annemle babamın ilk bebişleri
(Vakti zamanında babamın anneme hediyesi
o zamandan kız bebişleri olacağı belliymişte onlar anlamamışlar:))


10 yaşında


Gelişiminde sıkıntı olduğunu düşünüyorum





iyi birine benziyo :)




Dizinde salladı beni





Saçlarını çektim kıskanıp hiç ses çıkartmadı







Hiçte benzemiyoruz birbirimize
Onu leylekler getirmiş olmalı
Pekte şişmam yazık getiren leyleğe






Ceyda Ablaaa çok çekeceksin elimden çookkkk










Ve ayıcıkla ben...










Buda konuşamıyo ama iyi bir dinleyici













İnci nin A hali












İnci nin B hali









İnci nin C hali















Veeee İnci nin enakları


















Annem bayılıyo enaklarıma (Defnem ayağa enak diyodu ordan kalma)














Bunlarda yumruş enaklar






















Katkıda bulunanlar