Lilypie 1st Birthday Ticker

16 Şubat 2009 Pazartesi

YÜRÜTEÇ,SAÇ MODELİM VE BEN

6 AYLIK OLMAMA SAYILI GÜNLER KALDI
BENDE YÜRÜTECE ALIŞMA ÇALIŞMALARINA BAŞLADIM
TABİ BUNDA HİÇ YERİMDE DURMAMAM VE HEP KUCAKTA OLMA İSTEĞİM SEBEBİYLE BELKİ OYALANIRIM İHTİMALİM BÜYÜK ROL OYNADI.
AMA YANILDILAR :)



İLK 3 DAKİKA ZEVKLİ AMA 4. DAKİKADAN İTİBAREN SIKILIYORUM
BU ARADA YENİ SAÇ MODELİMİ NASIL BULDUNUZ?
DOĞARKEN KAFAMDA BULUNAN SIRMA SAÇLARIMIN SADECE ÜST KISIMLARI KALDI



ŞU ANLIK KUAFÖRÜM ANNEMDE BÖYLE BİR MODEL UYGULADI.
FENA OLMAMIŞ NE DERSİNİZ?






13 yorum:

  1. canım yürüteç konusunda aynı şeyi düşünerek almış ve maalesef aynı inci gibi 4. dakikada bırakmıştık. bu çocukları bir türlü çözemiyorum :)
    bu arada saçlarınıza bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. :)) Çok güüüzeeeell 6. ayınızda yaklaşmış hayırlı olsunnn Yürütece alışır umarım anneye kolaylık oluyor. sevgler.

    YanıtlaSil
  3. cavidancım bunları çözmek gerçekten zor... şu an dua ediyorum bol bol sevsin yürüteci diye :)
    evet mısır patlağı 3 gün sonra 6. ayımız doluyor, günler su gibi geçiyor...
    bizden de sizlere sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. tatlı bıdış yerim seni ben.aman ev kazalarına dikkat.büyüteç hem çok iyi bişey hem tehlikeli.biz hep tehlikeli yerlere barikat yapmıştık..bir keresinde yerden bişeyi alayım derken büyütecle beraber ayaklarını havaya dikmişti.korkutmak istemem ama yine de paylaşmak istedim.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. çok güzelsinnnnnnnnnnnnnnnnn.....ama annesi yürüteç için çok erken,ben çok hassastım bu konuda onbuçuk aylıktı Çise, bir ay kadar koydum yürütece doktor zaten kesinlikle karşıydı ama insan bazen dinlenmekde istiyor anlycan azı karar çoğu zarar...

    YanıtlaSil
  6. canımDurubilgisayarınspacetuşunukırdığıiçinyapılanakadarolamayacağım.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. smilenacım bende dibinden saniye ayrılmıyorum ne olur ne olmaz diye belli olmaz bebişlere değil mi
    fatoşcum biraz kollarımı dinlendiriyorum yaaa 3-5 dk filan bizim yürüteç maceramız
    shagyycimm siz iyi olun yeter Durucuğumun canı sağ olsun... (tez zamanda gelim ama :))

    YanıtlaSil
  8. aman da aman 2 tel saçını yerim senin :) pek tatlısın maşallah...
    biz hiç yürüteç kullanmadık ama anneye rahatlık oluyor gerçekten.ceren 7,5 aylık emeklemeye başladığından pek de ihtiyacımız olmamıştı.
    çok öptük,sevgileeer...

    YanıtlaSil
  9. Ay yerim ben seni bizde toka meraklısıyız. biz henüz13 günlükken bile takıyorduk.ben yürüteç alıp almama konusunda kararsızım biraz.çok öpüldünüz

    YanıtlaSil
  10. canım özledin mi bizi biz seni çok özledik. bizim kız yine tuşu kırdı, bakalım bantla ne kadar idsre edebileceğiz.

    YanıtlaSil
  11. siyapcım keşke inci de bize öyle bir sürpriz yapsa hemencik emeklese ne güzel olur :)
    özlemhancım incinin doğduğunda birsürü saçı vardı ama döküldü zamanla kalanlarda o tepedeki birkaç tel :)
    shaggycimmm özlemezmiyiz sizi hiç... ee kızın var mı derdin varrr hele bizimkiler gibi elleri her yerde olanlar gibiyse :)

    YanıtlaSil
  12. Ay saç. modelini çok sevdim. Bebeklerde en çok sevdiğim saç modeli zaten.
    Bizim İncimiz ne kadar akıllı bir bebek annesi. Yürüteçte 5 dakika kalınması gerktiğini biliyor ve inme zamanı gelince annesini uyarıyor.

    YanıtlaSil
  13. süper olmuşsun inci oo artık yürümeyede başlıcaksın süpersin sen yaa

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar