Lilypie 1st Birthday Ticker

28 Mart 2009 Cumartesi

BEN VE KUZEN MERT

BEN Mİ ÇORBA İÇİYORUM ÇORBA MI BENİ BELLİ DEĞİL...
TARHANA ÇORBASI FAVORİM














GÖBÜŞÜMÜN ÜSTÜNDE ÇOK RAHAT EDİYORUM





BİRDE BABAMLA BİRLİKTEYKEN ÇOK MUTLUYUM





GEÇEN HAFTA KUZENİM MERT İSTANBUL DAN BENİ ZİYARETE GELDİ...




YATAKTA BAYAĞI OYNAŞTIK ONUNLA









ŞU AN PEK KEYİF ALMIYOR BENDEN SADECE SEVİYOR BİRAZ BÜYÜYEYİM ATLAMAYA ZIPLAMAYA BAŞLIYAYIM NASIL İYİ VAKİT GEÇİRECEĞİZ GÖRECEKSİN





































6 yorum:

  1. canım ya yerim ben bu şekeriiiiii

    YanıtlaSil
  2. aman da ne güzel içermiş çorbasını maşallah sana!
    fotoğraflar çok güzel gittikçe daha da güzelleşiyor fıstık(zaten güzeldi de)...
    sevgileeer...

    YanıtlaSil
  3. Binnurcum maşallah kocaman oldu artık inci.Az kaldı iyice abla olmasına.Ne güzel bu yavruların böyle büyüdüklerini görebilmek.Elimizde büyüyorlar işte.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. tarhana çorbası benim de en sevdiğim çorbadır. artık büyüyünce bana da yaparsın değilmi?

    YanıtlaSil
  5. Ne tatlı bebişiniz var. Aman nazar değmesin...

    YanıtlaSil
  6. nerelerdesin merak ettim seni.Her şey yolunda mı?

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar