Lilypie 1st Birthday Ticker

21 Mart 2009 Cumartesi

KEREM, YALIN VE BEN / "DİŞ"

SEVGİLİ ARKADAŞIM YALIN IN DOĞUM GÜNÜ VARDI BUGÜN...
ÖNCELİKLE;
MUTLU YILLAR YALINCIĞIM HER GÜNÜN BUGÜNKÜ GİBİ SENİ SEVENLERLE DOLU OLSUN...

BEN GÜNE PEK EŞLİK EDEMEDİM...
GENELLİKLE AĞLAYARAK VE TOSURDAYARAK GEÇİRDİM ZAMANIMI
O YÜZDEN DOĞUM GÜNÜ RESİMLERİM YOK.
BU RESİMLER İSE;
YALIN UYKUDAN UYANDIKTAN, KEREM İZMİT E GİTMEK ÜZEREYKEN ÇEKİLDİ...
KIYAFETLERİMİZ O YÜZDEN PEK BİR ALAKASIZ
GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ YALIN PİJAMALI,
KEREM İSE MONTLU...
BENİM TOSURUK HALLERİM DEVAM EDİYOR

YALIN BENİ SAKİNLEŞTİRMEYE ÇALIŞIYOR ÜSTTEKİ RESİMDE...
AH CANIM NASILDA BAKIYOR BANA...
ELLERİMİ DE PAYLAŞTIRMIŞIM BİRER TANEDEN İKİSİNE
KEREM İSE KARŞIMIZDA PATLAYAN FLAŞLARI TAKİP EDİYOR...


HEPİMİZ AYRI BİR FOTOĞRAF MAKİNASINDAYIZ...


NE ŞANSLIYIM DEĞİL Mİ?
BİR YANIMDA ESMER YAKIŞIKLI, DİĞER YANIMDA SARIŞIN YAKIŞIKLI
:)




KÜÇÜK ADAM KEREM VE CADI KIZ İNCİ
:)
***
AKŞAM ANNEM BİR BAKTI Kİİİİİ
DİŞLERİM PATLAMIŞ ALT DAMAĞIMDAN...
ÇAY KAŞIĞIYLA HEMEN KONTROL EDİLDİ VE TIK TIK SESLERİ DUYULDU
BİR TANESİ DAHA ÖNCE GELİYOR
MIZILDANMALARIMIN SEBEBİYDİ BUYDU DA ANNEMLER ANCA ANLADILAR...
İLK DİŞLERİM 7 AY +1 GÜNDE ÇIKTI UNUTMAYALIM ;)



6 yorum:

  1. özledik sizi nerelerdesiniz ama,annesi İnci'den mahrum bırakma bizi....

    YanıtlaSil
  2. Ay kıyamam sana,canın mı sıkıldı senin orada.Buraya gelde yaman Efe seni kayak yapmaya götürsün:)))

    YanıtlaSil
  3. ah fatoşcummm bu kızdan hiçbişeye vakit yokkkk
    yaman efecim teklifini değerlendirmem için önce yürümem gerekiyor sanırım en kısa zamanda o engeli aşıp kayak yapmaya gelmeliyim yanına
    :)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun yeni incileriniz..çok tatlı çıkmış üçüde..ama incimiz bitane.
    çok öpüyoruz sizi.

    YanıtlaSil
  5. hiç özlemez olur muyum ben senin tontiş suratını. anneni bu kadar yorma olur mu, yoksa seni göremeyeceğiz. diş buğdayını ne zaman yapıyoruz. Duru ablan ateş ölçeri seçmişti bakalım sen ne seçeceksin.

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar