Lilypie 1st Birthday Ticker

10 Mayıs 2009 Pazar

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN....

BURADA TANIŞTIĞIM TÜM TEYCİŞLERİM
ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN....


BURASI BİNEF AT ÇİFLİĞİ
ANNEM VE EBRU TEYZEM ANNELERİNE ANNELER GÜNÜ SÜRPRİZİ YAPTILAR.
HEPBİRLİKTE BİNEF TE KAHVALTIDA BULUŞTUK
AYRICA CANIM ANNEANNEMİN DOĞUM GÜNÜ BUGÜN
HEP YANIMIZDA OL ANNEANNE SENİ ÇOOOK SEVİYORUZ...

İLKNUR TEYZEM VE ELİF TEYZEM BİZE KATILAMADIKLARI İÇİN BU
"TEYZE ÇATLATAN"
RESMİ ÇEKTİRDİLER
AMAÇ NİSPET OLSUN



ANNEM VE EBRU TEYZEM HEM ANNE HEMDE ANNELERİNİN "BİRİCİK" KIZLARI OLAMKTAN SON DERECE MUTLULAR :)






TABİKİ GÜNÜN EN SÜPER İKİLİSİ YALIN VE BENDİM
BU RESİMDE YALIN BENİM YANAĞIMI SEVMEYE ÇALIŞIYO




HAVA ÇOK GÜZELDİ
BOLCA GÜNEŞLENDİK






AYAKLARIMLA YALIN I GIDIKLIYORUM






EBRU TEYZEM VE TANER AMCAM









BABAM VE BEN NAL PAZARINDA
AYAKKABILARIMI GİYMEDİĞİM İÇİN BİR GÖZDAĞI OLABİLİR Mİ BANA?








ANNEANNEM VE EDİBE ANNEANNEM DERİN MEVZULARA DALMIŞLAR...











YALIN ÇOK TATLISIN YAAAAA










ÇOCUKLAR BİNEF TE ATLARA BİNİYORDU
BENİM İÇİN HENÜZ ERKEN













E TABİ ORDA BOŞ DURMADIK
KÖY KAHVALTISI GÜZELDİ
VASFİ DEDEM ÇAYINI İÇİYOR EDİBE ANNEANNEM İREM ABLAYA SERVİS YAPIYOR










TANER AMCAM YALININ KARNINI DOYURMAKLA MEŞGUL
BABAM BELLİKİ AÇLIKTAN ÖLMÜŞ
FOTOĞRAF ÇEKTİRDİĞİNİN FARKINDA BİLE DEĞİL




















3 yorum:

  1. canım anneler günün kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ben çok kıskandım ama haberin olsun.
    anneler günün kutlu olsun canım...

    YanıtlaSil
  3. cavidancım çok saol hepimizin anneler günü kutlu olsun...
    shaggycimmm inşallah birgün birlikte yaparız böyle bie aktivite kızlarımızla nice anneler günü geçirmek dileğiyle...

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar