Lilypie 1st Birthday Ticker

30 Nisan 2009 Perşembe

ŞIMARIK BEN / DEFNECİK*YALINCIK

BABAMLA OYNAŞIRKEN FIKIR FIKIR KAYNIYORUM
ŞIMARIK BEN....












AY NE ÇİRKİNİMMMM










DEFNEM DÜZCE YE GELDİĞİNDE YALINLARA GİTTİK BİRLİKTE
YALIN IN DOĞUM GÜNÜNDE DEFNEM HASTA OLDUĞU İÇİN TEYZOŞ PASTA ALDI GEÇTE OLSA YALIN A DOĞUM GÜNÜ KUTLAYACAKTIK TEKRAR...

DEFNEM YALIN DAN DAHA ÇOK MERAKLI MUM ÜFLEME İŞİNE






DEFNEM İN ELİNDE ÇANTASI VAR SÜREKLİ ÇÜNKÜ YALIN IN DA BENİM DE AKLIM O ÇANTA DA ELİNDEN BİR BIRAKSA KARIŞTIRACAĞIZ AMA....









DEFNE İNATLA HER SANİYE ELİNDE TUTTTU
MALUM İÇİNDE RUJ VAR
SÜREKLİ MAKYAJINI TAZELEMESİ GEREKLİ






AY KURULDUM YALIN IN MAMA SANDALYESİNE PEK RAHAT
YALIN DA BANA GÜLÜCÜKLER ATIP SANDALYENİN ALTINA GİRME ÇABALARINDA
BİR DE AYAKKABIMI ISRMA DERDİNDE...








3 yorum:

  1. ben seni ne kadar özledim bir bilsen. işte o kadar çok yoruluyorum ki, başımda bir de sinir bir yetkili ve müdür var ki sorma.bu sabah ders çalışmak için erken kalktim bıdırığıma bir bakayım dedim. ama ne bakmak, bizimkisi kocaman olmuş bile.
    o tombiş yanaklarından kocaman öpüyorum.

    muckkkk

    YanıtlaSil
  2. Pıtırcığı özlemişim Binnurcum.Napıyonuz bu aralar.Benim için öp onu.Böyle içine çeke çeke emi..

    YanıtlaSil
  3. oy maşallah çok tatlı çıkmış resimlerde

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar