Lilypie 1st Birthday Ticker

29 Aralık 2008 Pazartesi

GÜN ARKADAŞLARIM

BU AKŞAM GÜNÜMÜZ VARDI ELA TEYZEMLERDE
BUNDAN ÖNCE BEN ANNEMİN KARNINDAYKEN KATILIYORDUM GÜNLERE
BEN DOĞUNCA BİR SEZON ARA VERDİK VE ŞİMDİ YİNE BİRLİKTEYİZ

DAMLA, ASU TEYZEMİN KIZI
EN BÜYÜKLERİMİZ HEPİMİZİN ABLASI
BERRA, ELİF TEYZEMİN KIZI
BENDEN 2,5 AY BÜYÜK

YİĞİT EFE, GÜLSEREN TEYZEMİN OĞLU
ARAMIZDAKİ TEK ERKEK


HANNE, ELA TEYZEMİN KIZI
BU AKŞAMIN EV SAHİBİ

VE BEN,
İÇLERİNE EN SON KATILAN CÜCE



DAMLA, HANNE VE YİĞİT EFE BÜTÜN AKŞAMI BİRLİKTE OYNAYARAK GEÇİRDİLER





DAMLA BENİ ÇOK SEVDİ
ABLALIK YAPIYOR BANA





BİZDE BERRA İLE BİRAZ DİNLENDİK








KAFA KAFAYA VERİP İLERDEKİ GÜNLERDE YAPACAKLARIMI PLANLADIK







BU AKŞAMDA MUTLU ARKADAŞ TABLOSUYLA SONLANDI













4 yorum:

  1. Maşallah Binnur'cum.İnci çok tatlı bir bebek.
    Allah bağışlasın.Analı babalı büyüsün.Ve büyüdüğünü hep birlikte görelim inşallah.
    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  2. Bizim adaşımız var Orda Berraaa :)

    Çok tatlı resimlere yorumlarınız çok şiriinn...

    YanıtlaSil
  3. Bizim adaşımızda varmış orda Berra :))

    Resimlere yorumlarınız çok tatlı ...

    YanıtlaSil
  4. İki prensesin annesine;
    İnci için iyi dileklerinize çoook teşekkürler iyi haberleriyle görüşelim inşallah hepsinin :)

    Mısır Patlağı na;
    Berracığım, İncimin en ayı yakın arkadaşı. Büyüyünce çok iyi anlaşacaklarını düşünüyorum. Annesi gibi dünya tatlısı bir kız olacak eminim ve ben inci gibi ona da çıldırıyorum.
    Yorumlarımızı beğendiğiniz için teşekkür ederiz bizde sizin sayfanızı gezdik ve çok beğendik hatta sürekli haberimiz olsun diye keyifli sayfalarımızın içine aldık
    sevgiler size ve iyi yıllar

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar