Lilypie 1st Birthday Ticker

25 Aralık 2008 Perşembe

mikroplar korkun benden

SABAH 4. AY AŞILARIMI YAPTIRMAK ÜZERE ANNEM BABAM VE BEN YOLA ÇIKTIK.
PNÖMOKOK VE 5 Lİ KARMA AŞILARIMIN ZAMANI GELMİŞTİ.


ÖNCE HER ZAMANKİ GİBİ TARTILDIM VE BOYUM ÖLÇÜLDÜ.
HERŞEYİN ZAMANINA GÖRE OLMASI BİZİM İÇİN SEVİNDİRİCİYDİ.

VE AŞI ANI....
ANNEM AŞILARIM YAPILIRKEN HEMŞİREYE YARDIM EDERKEN, BABAM HER ZAMANKİ GİBİ ARKASINI DÖNMÜŞ BİTMESİNİ BEKLİYORDU.


TAMAM İTİRAF ETMELİYİM BİRAZ ACIDI VE BENDE AZICIK AĞLADIM...



6 yorum:

  1. ben seni yerim söyle o annene pınar teyzemde aşıya falan dayanamazmış , duru kardeşimide biz götürelim aşıya de....ben şimdi grip olugum için gelemiyorum ama en kısa zamanda gelip senin bacaklarını sıkmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun pınar teyzeeeeeee
    aman duru ya bişey olmasın sakın sen kendine iyi bak olur muuuuuu
    öptük seniiiii

    YanıtlaSil
  3. şifa olsun,mikroplar senden korksun..kuzenimizden 1 yaş büyük bir kardeşsin ve Maaşallah çok tatlı gözüküyorsun..günler nasıl geçecek anlamayacaksın ve bir bakacaksın aktivite masasında oyunlar oynayıp annene laf yetiştireceksin :))
    öpüyoruz sizi..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. umuyorum ki nilay hanım göz çıp kapayıncaya kadar geçer günler ve dediğiniz gibi inci bana laf yetiştirmeye başlar
    en önemlisi sağlıklı sıhatli olarak büyümeleri tabiki
    teşekkür ederiz size
    sayfanızı takipteyiz;)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun İnci'me...bu AŞILAR çok önemli Binnur'cum ,bu arada blogda çok güzel olmuş devam devam...

    YanıtlaSil
  6. aynen öyle fatoşcum bende çok önemsiyorum ilerisi yok çünkü aşı zamanının malumun
    blog konusuna gelince dediğim gibi fikir annesi sensin sayende desem yeridir
    teşekkürler sanaaaaa

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar