Lilypie 1st Birthday Ticker

22 Aralık 2008 Pazartesi

tarih: 20.08.2008







işte ben doğmuşummmmm



tarih; 20.08.2008



saat; 08.57



yer; izmit kadın doğum ve çocuk hastanesi



3,150 gr lık pembe bir bebiş olarak ben dünyaya geldim:)
Günlerden Çarşamba, çok sıcak bir gün.
Sabah sabah ben annemin karnında son saatlerimi geçiriyorum.
Babam , teyzem ve annem hastaneye doğru yola çıkıyorlar. Tabi anneannemin dualarıyla. Defne Ablam uyuyor o sırada.
Neyse hastanede odaya valizleri bırakıp annemi ameliyata alıyorlar.
Teyzem annemden daha telaşeli her zamani gibi. Bir ara doktor anneme aman sen iyisin ben İlknur a bakıyım diyip annemi ameliyathane kapısında bile bırakıyor.
Kısa bir zaman sonra ben odaya geliyorum. Teyzem ve Adalet Teyze odada. Arkadan annem geliyor. Sonrasında Babam ve Fatoş teyzem. Herkez çok mutlu, ben hariç. Çünkü karnım aç. Teyzem bir gece öncesinden anneme yemek yemeyi yasaklıyor. Hatta ben uyuduktan sonra sakın gizli gizli bişey yeme diye de tembihliyor annemi. İki elim ağzımda şapır şupr ses çıkartıyorum ilgilerini çekmek için neyse ki Adalet Teyze anneme _hadi, çok aç İnci bebek doyur karnını ve bir hemşire yardımıyla ilk sütümü içiyorum.
İşte böyle ilk saatlerim
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Katkıda bulunanlar