Lilypie 1st Birthday Ticker

20 Nisan 2009 Pazartesi

8. AYIM KUTLU VE MUTLU OLSUN...

BÜYÜYORUM BEN...
8. AYIM BİTTİ BU GÜN ŞU SAATLER İTİTBARİYLE...
İZMİTTEN DE DÖNDÜK ANNEANNEMİ DEFDEF E BIRAKARAK
ASLINDA DEFNE HANIM BİZE GİTMEYİN DEMİŞTE BİZ DUYMAMIŞIZ
E DEFDEF BU TELEFONA SÖYLENİR Mİ?
OYSAKİ DÜN ÇANTALARINIZI AŞAĞIYA İNDİRİRKEN YARDIN EDERİM DİYORDUN CANI GÖNÜLDEN
NEYSE İNŞALLAH TEYZOŞUM KARARINDAN DÖNMEZ DE HAFTA İÇİ SİZ GELİRSİNİZ

İZMİTTE ALIŞVERİŞ YAPARKEN
BEN ARABADA ANNEM VE DEFNEM BENİ İTTİRİP KAKTIRIYO TEYZOŞUM YİNE BİŞEYLER BAKIYO ANNEANNE SEN NAPIYOSUN?
ANNECİK BE BABACIK

BABACIK VE BEN



BABACIĞIN ENSESİ VE BEN



ABACIĞIMIN TATLILIĞINA BAKARMISINIZ?





ARABA KOLTUĞUNU PEK SEVİYORUM





ŞIMARIK ABLAM VE TEYZOŞ







TEYZOŞ, BABA VE BEN





DÖNÜŞ YOLU SAPANCA GÖLÜ










EVE GİDİYOSSS
ŞAŞIMIYIM BEN?







5 yorum:

  1. maşallah nice aylara yaşlara inşallah git gide çok tatlılaşıyor inci ..

    YanıtlaSil
  2. saolasın cavidancım dünyada olan büyüyor demişler değil mi
    ama büyüdükçe daha da coşuyor bu cadı kız yetişmek zor...

    YanıtlaSil
  3. maşallh yaşınıza az kaldı.çok şeker olmuş.
    öpüyorum ikinizide..

    YanıtlaSil
  4. Canım benim ne tatlı olmuş allah nazardan korusun.Ay beni çok korkutuyorlar çevremdeki herkes çocuğuma nazar değeciğini söylüyor.Niye herkese sergiliyormuşum bende resimden nazar değmez diye idda ediyorum ama korkmuyorda değilim.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar