Lilypie 1st Birthday Ticker

17 Nisan 2009 Cuma

defdef ve ben

TEYZOŞLARDAYIZ
DEFDEF VE TEYZOŞ BENİ SEVİYOLAR

LÜLÜŞLÜ DEFNEM GÖZÜMÜZÜN İÇİNE BAKIYO ARTIK GİTSELER DİYE
YARAMAZIM YA BEN ONDAN SANIRIM
:)
YATICAZ KALKICAZ BABAM BİZİ ALMAYA GELİCEK SONRA EVİMİZE GİDİCEZ
BU RESMİ DEFDEF ÇEKTİ
GELECEĞİN FOTOĞRAF SANATÇISIMI OLACAK NE


ÖNÜME NE GELİRSE AĞZIMA SOKUYORUM
MALUM DİŞ KAŞINTISI BAŞKA ŞEYE BENZEMİYOR
O ANLARDAN BİRİ
DEFDEF İN AYAĞI
İĞRENCİMMMMM



BÜTÜN GÜN OYNACIKLARLA OYNUYORUZ
AH AHHH HEP KARIŞTIRIYORUM ABACIĞIMIN EŞYALARINI








2 yorum:

  1. seni maymun nasılda yakalamış ablasının ayağını, ama olsun abla memnun halinden kuzen olmak kolaymı ablada inci gibi çok güzel, hep iyi nlaşmanız dileğiyle sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. paylaşılamayn bir anneanne söz konusu fatoşcum yoksa herşey yolunda :)
    dediğin gibi hep iyi anlaşırlar inşallah
    kardeş yüzü görecekleri yok birbirlerinden başka :)

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar