Lilypie 1st Birthday Ticker

16 Ocak 2009 Cuma

DORUK VE BEN

YİNE HAZIRLANDIK
YOLCULUK VAR DEMEK Kİ
YAŞASIN!!!


ANNEM DORUKLARA GİDECEĞİMİZİ SÖYLEDİ
DORUK; CANAN TEYZEMLE ENGİN AMCAMIN OĞLU
BENDEN 4,5 AY BÜYÜK
ANNEMLE CANAN TEYZEM BİZ DOĞMADAN ÖNCE BİRLİKTE ÇALIŞIYOLARMIŞ
ŞİMDİ BİZİM YÜZÜMÜZDEN İKİSİ DE EV HANIMI OLDULAR :)

DORUK BENİ GÖRÜNCE ÇOK SEVİNDİ

MUTLULUĞU YÜZÜNDEN OKUNUYORDU
YÜRÜTECİNDE ZIPLAMAYA BAŞLADI


OYUNCAKLARINI PAYLAŞTI BENİMLE SAĞOLSUN



BANA CİCİK YAPTI


SONRA İZİN İSTEYİP UYUMAYA GİTTİ



ARKADAŞIM UYKUYA GİDİNCE BEN KENDİ KENDİME VAKİT GEÇİRDİM.




DORUK SONRA UYANDI VE PUSETLERİMİZDE SOHBET ETTİK
_İNCİ PANTOLONUNU NİYE ÇIKARTTIN?
_ALIŞMIŞIM EŞOFMANLARA SIKTI BENİ PANTOLON. AYIP OLMUYOR DEĞİL Mİ SANA BÖYLE KÜLOTLU ÇORAPLA?
_YOK YOK SADECE MERAKIMDAN SORDUM.




_SEN BİZE NE ZAMAN GELİRSİN DORUK?
_ASLINDA ANNEMLER NE ZAMAN GELİRSE. AMA ARAYI FAZLA UZATMIYALIM DERİM BEN.
_HAKLISIN ARKADAŞIM. KONUŞABİLSEYDİK KEŞKE...




_DORUK SEN FAZLA HARAKETLİSİN HERALDE ANNEN KEMERLERİNİ TAKMIŞ :)
_BİRAZ BÜYÜYÜNCE İNSAN KENDİNİ ATMAK İSTİYOR PUSETTEN BİR KAÇ GÜNE KALMAZ SENİNDE TAKARLAR KEMERLERİNİ. MAŞALLAH HAREKET KONUSUNDA BENDEN AŞAĞI KALIR YANIN YOK.

_İNCİ SIKILDIM BEN OTURMAKTAN
_BEKLE BEN ŞİMDİ SURATIMI EKŞİLTİRİM BİDE MIZMIZLANIRSAM HEMEN ALIRLAR KUCAKLARINA




DORUK FOTOĞRAF ÇEKTİRMEYİ ÇOK SEVİYOR
ANNEM MAKİNAYI ÇIKARTTIĞI ANDA CANAN TEYZEME SARILIP





BÖYLE MASUM POLAR VERDİ.


VE ARTIK GİTME ZAMANI
HADİ BABACIĞIM SENİ BEKLİYORUM




DORUK VE CANAN TEYZE TEŞEKKÜRLER HERŞEY İÇİN...













6 yorum:

  1. maşallah ikisinede çok tatlı olmuşlar. yerim ben inciyi ...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ne tatlı şeysiniz siz öyle.
    kendi aranızdaki konuşmalarınıza bayıldım bu arada.İkinizi de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. canım konuşmalarınıza bayıldım.Çok tatlısınız.
    öpüyoum sizi.

    YanıtlaSil
  4. Binnur dikkat bunlar çok derin sohbete daldılar,yoksa damat adayımı bu yakuşıklı...

    YanıtlaSil
  5. bak şu konuşanlara, büyümüşlerde neler çekiştiriyorlar. canım o kadar tatlı yazmışsın ki, okurken çok eğlendim. prenses de çok tatlı olmuş, Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  6. cavidan teycişii;
    teşekkür ederiz inciyi istediğiniz gibi yiyebilirsiniz çok hoşuna gidiyo yiyişmek

    dilekcim ara verme bloga yaaa alıştım ben sürekli kızlardan haber almaya bizde sizi kocaman öptük

    fatoşcum sorma bizim kızın yaşıt arkadaşları hep erkek eh bizde bakıyoruz hangisi damat olabilir die :)

    muki teycişi (çekirdek aile resminizde adınızı muki yazmışsınız çok hoşumuza gitti:)) teşekkür ederiz Allah hepsini nazarlardan korusun

    öpüyoruz inci ile siziiii

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar