Lilypie 1st Birthday Ticker

10 Ocak 2009 Cumartesi

EKİNLERDE BİR GECE

HER 15 GÜNDE BİR OLDUĞU GİBİ ANNEM VE ARKADAŞLARI DOLAYISIYLA BEN VE ARKADAŞLARIM BİR ARAYA GELDİK.
BU AKŞAM DURAĞIMIZ EKİN LERDİ
ANNEM ÖNCE BENİ GİYDİRDİ.
ÜZERİMDE BABAANNEMİN BANA YENİ ÖRDÜĞÜ BOLERO VAR.
TEŞEKKÜR EDERİM TEKRAR BABAANNE KUZEN ZEYNEP NE KADAR KISKANSA DA ÇOK SEVDİM BEN BUNU :)


HER ZAMANKİ GİBİ ÇIKIŞ HALİMİ ANNEM FOTOĞRAFLAMADAN DIŞARI ADIM ATMADIK.

EV SAHİBİMİZ EKİN HANIM BİZİ BEKLİYORDU

ZEYNEP TEYZEM, ELA TEYZEM, KIZI HANNE, ASU TEYZEM BEN VE EKİN ANNEMİN ISRARI ÜZERİNE BİR KAREDE BULUŞTUK.


BU SIRADA BERRA OYUNCAKLARIYLA BİZİ İZLİYORDU.
EKİN EV SAHİPLİĞİNİ TAM ANLAMIYLA YAPTI. BİRAZ BENİMLE, BİRAZ BERRAYLA BİRAZ DA HANNEYLE İLGİLENDİ.


GÜZEL BİR AKŞAMDI.
ŞİMDİ MIŞIL MIŞIL UYUYORUM :)





14 yorum:

  1. ii uykular kuzumaa :)))

    YanıtlaSil
  2. yasemin teyzesi şimdi de zor bela uyutabildim kuzuyu umarım en az 1 saatlik bir uyku olur bu :)

    YanıtlaSil
  3. gezmelere devam bizede bekleriz,yeni bloğunda hayırlı olsun Binnur'cum güzel olmuş....

    YanıtlaSil
  4. Canım bolerosunu sağlıklı günlerde kullanın inşallah.Çok yakışmış.Öpüyoruz sizi Binnurcum.

    YanıtlaSil
  5. fatoşcum teşekkür ederim iki tarafada ziyaretlerini bekleris :)
    neden olmasın seve seve sizi de ziyaret ederiz..
    dilekcim babaannemiz de anneannemizde örgü uzmanı saolsunlar örüyolar teşekkür ederiz daha güzelleri minik papatyaların olsun inşallah biz de sizi öpüyoruz

    YanıtlaSil
  6. babaannenin ellerine sağlık ne de güzel örmüş.güle güle giysin prenses..

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederis hem inci hemde babaannesi adına...

    YanıtlaSil
  8. hakikaten ismi gibi inci imiş...:)

    YanıtlaSil
  9. cok tatlı olmuşsun inci hanım bakıyorum cok süslüsünüz ama yakışmış cok şeker olmuşsun güle güle giy =)

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler annecik, teşekkürler be@tnik
    daha güzelleri sizin olsun...

    YanıtlaSil
  11. Oyy çok tatlısın. Bayıldım ben özellikle şu ilk fotoğrafına anne kuzusu maşallah sana

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler belkıs teyzesi inşallah ece de iyileşmiştir bir daha yaşanmaması dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Babannenizin ellerine sağlık,devamını bekleriz:)Bu arada küçük cimcime çok tatlı Maşallah...

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederiz yaman efe cimde çok tatlı
    valla babaannemiz aldığı bu övgülerle bizi donatacak galiba :)

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar