Lilypie 1st Birthday Ticker

31 Ocak 2009 Cumartesi

İNCİK,KUZEN ZEYNEP,ANNEM SOBE SHAGGYCİM EBE:)

KAT KAT GİYİNMEYİ SEVMİYORUM

YAZ BEBEĞİYİM YA BANA GÖRE DEĞİL KIŞ AYI



AY İNSAN BİR RAHAT OLUYOR Kİ SORMAYIN


ŞÖYLEEE SERE SERPE YATMAK GİBİSİ YOK


BURDA DA NASIL POZ VERMİŞİM

TEYZEM EMİNİM BÖCÜK BÖCÜK BAKIYO DİYECEK GÖRÜNCE



EN YAKIN ARKADAŞLARIM





AYICIK, KURBAĞACIK, ALİCİK, AYŞECİK










KUZENİM ZEYNEP ZİYARETİME GELDİ

HANİFE YENGEM VE BABAANNEMLE



BENİMLE İLGİLENMEK YERİNE OYUNCAKLARLA OYNAMAYI TERCİH ETTİ.






BUNLAR GİDERKEN Kİ HALLERİ










ANNESİNİN KUCAĞINDA NE KADAR DA MUTLU











BU DAĞINIK KİTAPLIĞIMIZ

DİLEK TEYZEM ANNEMİ SOBELEMİŞ

HEMEN GÖREVİMİZİ İFA EDİYORUZ


KİTABIMIZIN ADI

TAŞ MECLİS


YAZARI

JEAN CHRİSTOPHE


161. SAYFA 5. SATIR

KOLTUĞUNA RAHATÇA YERLEŞTİ, BAŞINI-MODELİNİ İNCELEYEN BİR RESSAM GİBİ- BİR YANA EĞDİ VE SORDU:


ŞİMDİK EBE ZAMANIIII

SHAGGYCİMMMM EBE SENSİN











7 yorum:

  1. İnci bak üçe kadar sayıyorum şayet üstüne bir şey giymezsen o bacaklar yemeye geliyorum. sobeyi de Duru hanım uyuyunca cevaplayacağım inşallah.
    kocaman sevgiler demeti bizden.

    YanıtlaSil
  2. 1-2-3
    shaggy beni yiyemeskiiiii
    ebesin işte ebesin!!!!!

    YanıtlaSil
  3. oh canıma değsin yedim işte..

    YanıtlaSil
  4. Canım benim yaa maşallah annesi kızını öpmeye geldim.
    bundan sonrada sık sık ziyarete geleceğim.
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. her zaman bekleriz melihacım ne demek bizde seni öpüyoruz

    YanıtlaSil
  6. çok şeker maşallah.benimkilerde sevmiyor giyinmeyi.hep çıpıl çıpıl gezecekler.iyi bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. smilenacım sorma bir kıyametki giyinirken yıkılıyoruzzzzz :)

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar