Lilypie 1st Birthday Ticker

5 Ocak 2009 Pazartesi

NE ÇABUK GEÇTİ 4,5 AY

BUGÜN İTİBARİYLE TAM 4,5 AYLIĞIM
DÜNYADA OLAN BÜYÜYOMUŞ DEMEK Kİ
NE KADAR ÇABUK GEÇTİ GÜNLER ANLAYAMADIM
BÜYÜDÜM, GELİŞTİM, DAHA DA YARAMAZLAŞTIM, YENİ YENİ HUYLAR EDİNDİM




AMA KENDİ KARARLARIMI DA KENDİM VERMELİYİM
ANNE - BABA - ANNEANNE SİZE SESLENİYORUM
UYKUM YOKKEN BENİ LÜTFEN YATAĞIMA YATIRMAYIN
SONRA AĞLAYIP KIVRANIP BİR ŞEKİLDE KENDİMİ KUCAĞA ALDIRIYORUM SİZ ZARARLI ÇIKIYORSUNUZ
TAMAM GECE 02.00 OLABİLİR AMA UYKUM YOK NAPİMM
SAYI SAYMAYI BİLMİYORUM Kİ KOYUN OLAYINA GİREYİM





ANNEANNE BU SÖZÜM SANA;
BENİ AYAKTA SALLAMA
HER SEFERİNDE ORTALIĞI YIKIYORUM BİLİYOSUN
BİR ÜMİT BELKİ UYUR DİYE YAPIYOSUN AMA BOŞUNA ÇABALARIN
ANNEM BİLE ARTIK ANLIYO DİĞER ODADAN ANNE İNCİ Yİ AYAĞINA MI ALDIN DİYE SORUYO SANA
ANNEANNE SANA DA YAZIK BANA DA YAZIK ARTIK ANLA

HER BEBEK EMZİK EMMEK ZORUNDA MI SORARIM SİZE
BEN SEVMEDİM BU YALANCI MEME İŞİNİ
ZAVALLI AİLEM SİLİKONUNU, YUVARLAĞINI, DAMAKLISINI, DAMAKSIZINI NE ÇEŞİTİ VARSA HERBİRİNİ BENDE TEST ETTİLER
AMA NAFİLE
BAZEN GECELERİ CANIM İSTİYO ODA EN FAZLA 5 DAKİKA
ATIYORUM HEMEN
ANNE BOŞUNA EMZİK TAŞIYIP DURMA BANA
EMZİK EMMEYEN ÇOCUĞUN BU KADAR EMZİĞİ OLUR MU HİÇ?

EN BAŞTA DA SÖYLEDİĞİM GİBİ
4,5 AYIM BİTTİ
MAŞALLAHIM DA VAR
SÜTÜMÜ İÇİYORUM, CANIM İSTERSE UYKUMUDA UYUYORUM
ŞU ARALAR DÖNME ÇABALARIM VAR
EN KISA ZAMANDA DÖNMEYİ ÖĞRENİP GÖSTERECEĞİM SİZE








9 yorum:

  1. hadi bakalım bir an önce öğren de görelim çok tatlısın sen yaaa

    YanıtlaSil
  2. Canım benim kıyamam sana.ahhh annesi ahh...
    anlamıyorsunuz bebişimin derdini.uyumak istemiyo.emzik de istemiyo.sallanmak da istemiyo.Aslında ne kadar uyumlu bir çocuk inci.Maşallah ona.ilerleyen zamanlarda uyku düzeni rayına oturucak merak etme binnurcum.
    Sevgiler ve kocaman öpücükler size.

    YanıtlaSil
  3. göster bakalım zevkle bekliyoruz minik melek,emzik konusuna gelince ,emzik sizin gibi cadıları oyalamak için süper ama hijyen için çok zor kaynatmak,yıkamak vs...

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı bi bebek maşallah =) allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  5. ah cadı inci bu yazdıklarınızı okusa, anlasa teycişleri ne mennun olur ona arka çıktığınız için Allah tan sadece ben okuyup yorumlandırıyorum
    bu aralar; inciyle başım dertteeeee, ne yapsam bilmiyorummmm diye şarkı söyleyip geziniyorum sadece:)

    YanıtlaSil
  6. canım İlke nin herşeyi 8 aydan sonra düzene girdi..8 ayda yalancı emzik aldı..bizde aynı sizin gibi her marka her çeşit emzik koleksiyonu yaptık..en son daha bilinçlenmesinin ve dişlerinin kaşınmasının faydasıyla yalancı emziğe alıştı..o da kendi kendine uyumasında faydalı oldu yani herşey zincirleme geldi..yalancı emzik konusunda pes etmedim..öğürdü,attı,kafa çevirdi ama aldı..şimdide uyuyacağı zaman veriyorum..ve zaman o kadar hızlı akıp geçiyor ki bir bakıyorsun kocaman kız olmuş..bu 1 sene nasıl geçti anlamadım..bir bakacağım ilkokula başlayacak çünkü inanılmaz hızlı geçiyor günler onlarla..Allahım sağlık sıhhat versin hayırlı uzun ömür versin yeter ki..4.5 ayınız hayırlı olsun..sağlıklı,mutlu nice 4.5 aylar yıllar görün İnşallah..

    YanıtlaSil
  7. nilaycım inanki yazını okumadan önce pes etmiştim emzik konusunda ama şimdi inadım inat ;)inşallah bizde sizin gibi olumlu sonuç alırız
    hepimiz kızlarımızın nice güzel günlerini görelim inşallah...

    YanıtlaSil
  8. ay maşşallah çok tatlıymış allah bağışlasın sizin beatrikte yorumunuzu gördüm girdim kendisi yeğenimdir (ben teyzesiyim) ama blogunuzu çok beğendim sizlere kolay gelsin...cimcime 4.5 aylıksın ama blog hayatına bile girmişin tüh tüh tüh maşallah:)))

    YanıtlaSil
  9. :)
    hoşgeldiniz incimizin sayfasına çok mutlu olduk ziyaretinize, teşekkür ederiz
    biriciğiniz paşanızın sayfasına bir küçük ziyarette bizden olacak şimdi
    açın kapıyı biz geliyoruzzzz
    bizde yine bekleriz

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar