Lilypie 1st Birthday Ticker

7 Ocak 2009 Çarşamba

DOKTOR ZİYARETİ

BU SABAH
AYLIK KONTROLÜM İÇİN ANNEM VE BABAMLA DOKTORUMA DOĞRU YOLA ÇIKTIK




BİR SÜRE BABAMIN KUCAĞINDA SIRANIN BİZE GELMESİ İÇİN BEKLEDİK.
ETRAFTA HASTA ÇOCUKLAR VARDI
ANNEMİN ÖDÜ KOPTU SAĞLAM ÇOCUĞU HASTA EDİP EVE GÖTÜRÜCEZ DİYE
DİKEN ÜSTÜNDE OTURDU DİYEBİLİRİM
GRİP SALGINI YÜZÜNDEN BURNUMU DIŞARIYA ÇIKARMIYOR ZATEN BENİM
MUAYENE İÇİN BİR SÜRE GERİNE GERİNE UZANDIM
ANNEM HER ZAMANKİ GİBİ TARTI VE YATAĞA SERMEK İÇİN BENİM MALZAMELERİMİ GETİRDİ EVDEN VE ÖNCE ONLARI SERDİ




DOKTORUM GELİŞİMİMİN İYİ OLDUĞUNU VE ARTIK GÜNDE BİR İKİ KAŞIK ELMA SUYU İÇEBİLECEĞİMİ SÖYLEDİ


YORULMUŞUM
EVE GELİP, ÜZERİMİ DEĞİŞTİRİP, SÜTÜMÜ İÇTİKTEN SONRA BİRAZ KESTİRDİM...








10 yorum:

  1. Canım maşallah inci'ye.Hayırlısı olsun size de.
    Hayat yolunda ilklerden biri olan ek gıdalara başlıyosunuz demek.Yarasın minno ya.
    o göbüşünden ve minicik ayaklarından öpermisin binnur cum.

    YanıtlaSil
  2. evet bugün elmasuyuna başladık gerisi yavaş yavaş gelir inşallah
    göbüşünden de ayacıklarından da öptüm incik boncuğu :)

    YanıtlaSil
  3. resimler çok güzel, allah nazarlardan saklasın
    benim için de kokla annesi sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. amin hepimizinki nazarlardan korunsun inşallah uyannca inci hanım sizin için koklayacağım
    bizden de size sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. maşallah inci'ye...bizde koklamak istiyoruz artık bizim yerimize bi zahmet annesi:))

    YanıtlaSil
  6. zahemet ne demek büyük zevkle :)

    YanıtlaSil
  7. ee genç kız oluyor artık annesi sen bebekmi sanıyorsun fıstığı...

    YanıtlaSil
  8. sorma fatoşcum sorma çok işim var benim bu cadıyla...

    YanıtlaSil
  9. oy oy oyy maaşallahh kuzumaa

    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederizzz
    ziyaretinizle pek memnun olduk
    izninizle bizde size bir ziyerette bulunacağız şimdi
    sizede sevgiler...

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar