Lilypie 1st Birthday Ticker

21 Ocak 2009 Çarşamba

5. AYIM

5. ayım bitti artık 6. ayımdan gün almaya başladım.

Ve dün bir gerçekle karşılaştım
Benim bir ablam varmış
Adı da Ceyda..
Aslında bütün sülale tanıyomuşta onu benimle tanıştırmak ancak gelmiş annemin aklına

Annemle babamın ilk bebişleri
(Vakti zamanında babamın anneme hediyesi
o zamandan kız bebişleri olacağı belliymişte onlar anlamamışlar:))


10 yaşında


Gelişiminde sıkıntı olduğunu düşünüyorum





iyi birine benziyo :)




Dizinde salladı beni





Saçlarını çektim kıskanıp hiç ses çıkartmadı







Hiçte benzemiyoruz birbirimize
Onu leylekler getirmiş olmalı
Pekte şişmam yazık getiren leyleğe






Ceyda Ablaaa çok çekeceksin elimden çookkkk










Ve ayıcıkla ben...










Buda konuşamıyo ama iyi bir dinleyici













İnci nin A hali












İnci nin B hali









İnci nin C hali















Veeee İnci nin enakları


















Annem bayılıyo enaklarıma (Defnem ayağa enak diyodu ordan kalma)














Bunlarda yumruş enaklar






















10 yorum:

  1. aman allahım o enakları yerim ben.Ne tatlı şeysin sen yaaaa......Var ya yanımda olsan mıncık mıncık yaparım seni.Güzel şey.Maşallah.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım ben bu kayda :)
    Allah nazarlardan korusun inci yide ailenizide

    YanıtlaSil
  3. shaggy teyciş yesin o enakları, oh tombiş tombiş ne güzel ısırılır. İnci'ciğim Ceyda abla biraz tombik ezmesin seni, dikkat et olur mu?

    YanıtlaSil
  4. maşallah nice 5 aylara bebişinizdeharika ama inci daha bi harika.

    YanıtlaSil
  5. teycişlllerrr teşekkür ederim size inşallah ben büyüdükçe yanımızda olursunuz... çok sevdik sizi çoookkkk...

    YanıtlaSil
  6. bu fıstığın A'dan Z'ye her hali süper,beşinci ayımızda bitmiş kocaman genç kız olmuşuz artık...

    YanıtlaSil
  7. Maşallah kuzucuğuma,yerim o yanakları ayakları bennnn:)))

    YanıtlaSil
  8. fatoşcummm dünya da olan büyüyomuş yahu :)
    yaman efe nin anneciği yemek tamamen serbest inci nin yanaklarını daaa ayaklarını daaa :)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar tatlı bir bebiş maşallah!ben de bir enak delisiyim çok seviyorum bebiş ayaklarını.o yumukları ısırasım geldi :)
    resimlerle ilgili yazılar da çok güzel olmuş,bayıldım.
    kocaman sevgiler bizden sizeee...

    YanıtlaSil
  10. teyşekkür ederiz siyapcığım evet her bebişte enaklar süper oluyor
    bizdende size kocaman öpücükler

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar