Lilypie 1st Birthday Ticker

25 Ocak 2009 Pazar

BİR AKŞAM GEZİNTİSİ

ARKADAŞLARLA BİR AKŞAM TOPLANTISI,

YİĞİT EFE GECEYE HANNE Yİ ISIRARAK DAMGASINI VURDU :)

HANNE NİN ISIRILDIKTAN SONRAKİ İLK GÖRÜNTÜLERİ
BUZ KIZARIKLIĞI VE ŞİŞİ YOK EDİYORMUŞ ONU ÖĞRENDİM BU AKŞAM
EKİN OLAYLARI UZAKTAN SEYREDİYOR
AAA NE AYIP BAKIŞLARIYLA



VE EV SAHİBİ
SPİDER BERKE
TÜM GECE DÜZ DUVARA TIRMANARAK MARİFETLERİNİ SERGİLEDİ




BU YAŞLI BAYANLARIN ARASINDA İŞİM NE BENİM?




SAĞIM SOLUM SOBE İNCİ ORTADA EBE




ASU TEYZEM,ANNEM,ELA TEYZEM
BEN VE HANNE






HURİ TEYZEM VE ZEYNEP TEYZEM







ANNECİK VE İNCİCİK









ÇOCUKLU TOPLANTILARA HAYIR!!!! SLOGANIYLA HURİ TEYZEM












6 yorum:

  1. yine çok güzel bir gün olmuş, umarım İnci'de çok eğlenmiştir. biz maalesef arkadaşlarla toplanırken çocuklarına göre seçmeye başladık. belki yanlış yaptığımız ama içlerinden bir kaçı çok saldırgan. Duru'yu kucaklamaya çalışıyorlar, kolundan tutup zorla istediklerini yapsın istiyorlar. ben de bir anne olarak bebeğimin hırpalanmasını istemiyorum.sizin başınıza geldi mi?

    YanıtlaSil
  2. Bu çocukların hallerini izlemek pek bi zevkli iş :) hepsi başka bir alem oluyor dimi
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. shaggyciğim çocuk olan her yerde oluyor bu malesef birde bizim çıtır kızlarımız erkeklere göre daha nazikler bir yere gittiğimizde mümkün mertebe kucağımda tutuyorum bir sıkıntı yaşanmasın diye birde benim kızı oyuncak bebek zannediyor biraz daha büyük olanlar :)
    belkıscım herpsi ayrı alem hepsi ayrı akıllı böcek bunların

    YanıtlaSil
  4. bu çocuklar çok alem biraz kalabalık olunca başımızı döndürüyorlar her köşede bir kavga birde o oyuncak kavgası yokmu aaaaaaaa.....

    YanıtlaSil
  5. güzel bir toplantı olmuş ama çocuklar biraz büyüyünce gerçekten çok zor oluyor.hele herkesin çocuğu da varsa.inci şimdi sakin sakin izlemiştir onları ama diğerleri biraz olay yaratmış anlaşılan :))

    inşallah inci hep uslu olur da annesini rahat ettirir gezmelerde.gerçi ceren de uslu maşallah ama dediğim gibi bazı çocuklar onu uslu görüp sataşıyorlar o yüzden kızımın canı yandı 1-2 sefer.öyle çocukların olduğu toplantılara bir süre gitmeme kararı aldım bende.
    sevgileeer...

    YanıtlaSil
  6. benim en büyük şansım çoğu arkadaşımın çocuklarının benimkinden büyük olması birbirlerini haklamaktan inciye pek fırsat yok. zaten bende yarasa gibi tepesideyim ama çocuk bu kaşla göz arasında aklına koyduysa bir şekilde yapıyor yapacağını

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar