Lilypie 1st Birthday Ticker

3 Ocak 2009 Cumartesi

BU GÜNÜN ANATOMİSİ

Doğduğumda beni görmeye gelen teycişlere ve arkadaşlara teşekkür ziyaretlerimiz devam ediyor...
Bugün Nimet Teyzemlerdeydik
Nimet Teyze anneannemin, kızı Mügüş Teyzem annemin ve torunları Zeynep ve Minel de benim arkadaşlarım olduğundan 3 kuşak gezmelerimize bir yenisi daha eklenmiş olduk
Bir de bize katılan Ege , annesi ve anneannesi de vardı
Demek ki 3 kuşak gezmek adet olmuş

Hazırlandım artık çıkabilirizzzzz



ege;
uyudu, uyandı, yemek yedi..
pek muattap olamadık kendi halindeydi sessiz sedasız
Bu devirde erkekler daha mı uslu ne?



zeynep , minel ve ben
-cadı kızlar-


minel zemin etüdü yapıyor




minel uykudan uyandı ve perperişan
benim gibi cadının önde gideni :)




minel uykusunu aldı ve pek mutlu
şu an eline ne geçerse tadına bakıyo ve anında kaybolup bi işler çeviriyo





zeynep ve minel
çok tatlı iki kardeş





zeynep beni çok seviyooo







bugün hep kucağında gezdirdi








minel den sonra pek hafif geldim ona










ve eve geldikkk
oh be
yoruldum bugün
annemide yordum sanırım bir bardak çay içemedi benim yüzümden :)
artık uyusamda o da resimlerimi bloga yüklese













4 yorum:

  1. ne tatlı bi blog ve hikaye yormayın küçük kızınızı takipteyim bundan sonra

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler blog için yazdıklarınıza
    biz değil ama o bizi fena halde yoruyor :)

    YanıtlaSil
  3. Binnur cum aylar oldu şöyle ağız tadıyla bir bardak çay içemeyeli.Ya hep soğumuştur.Ya da öylece kalmıştır.ahhhh ahhhh sen de yeni başlıyorsun canım.Hazırlıklı ol, çay içememeye.
    İnci cim her zaman ki gibi harika.Öpermisin benim yerime kocaman, gıdısından..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ah ahhhh arkadaşım söylemişti de abartıyor demiştim içimden çay mevzusunu ama gerçekmiş :)
    inci cadısına öpücükler iletildi hemde gıdısına gıdısına

    YanıtlaSil

Katkıda bulunanlar